tirsdag 2. februar 2010

Sykdom og shopping

Statusen er omtrent uendret her i huset. Nora er frisk bortsett fra hoste og tetthet, så hun er i barnehagen på dagene. Mali har fortsatt feber og stygg hoste, men feberen er bittelitt lavere i dag, så håper hun våkner uten feber i morgen. Hun tar det forsåvidt bra. Spiser litt dårlig og vil være en del på fanget, men stort sett i godt humør. Magnus er hjemme og syk han også, skikkelig forkjølelse og et forbigående magevirus. Jeg er forkjølet, men føler meg litt bedre i dag. Så derfor har jeg dradd på meg et eller annet magegreier. Magnus hadde det bare forbigående, men jeg er visst blitt hardere rammet. Heldigvis bare ene veien enda, uten å nevne noe mer om det. Kan jo håpe på at det er slankende om ikke annet:)

Og angående slanking. Siste sjekk kunne vise denne progressen siden start:
-2kg
-5,5cm i midjemål

Så har jeg handlet litt. Noe må man jo gjøre når man sitter her hjemme hele dagen og ikke kommer seg ut. Så var tingene så fine at jeg ble i helt godt humør av de. Se så fint da! Disse skal lyse opp dagene mine i lang tid fremover.

To av disse nydelige krusene med lokk fra Isak, bestilt på Sweetmemories.
Tenkte å bruke de som sukkerskål og sukkerbitskål (Ja Wenche, det er til deg:)

Vimpler til jenterommet. Magus er STERKT uenig, men jeg har bestilt de likevel. Får finne en måte å overtale han på, for det er akkurat sånne jeg vil ha!

  
To av disse
 
 To av disse
 Og lystige eggeglass til koselige søndagsmorgener
 

 Vips så var jeg nesten blakk, men det gjør ikke noe når man får så mye fint:)

3 kommentarer:

  1. Så fine ting du har shoppet!! Jeg har faktisk sydd ferdig en vimpelrekke til Daniel i kveld. Den ble ikke så fin som den du hadde bestilt der da..
    Jeg er forresten enig i at det rommet til Mathea er utrolig fint. Jeg ble så inspirert da jeg var der, og skulle virkelig ønske at jeg klarte å lage det like fint hos Daniel selv.
    Fortsatt god bedring til dere alle!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips de har så mye fint, så mye fint at de er utsolgt for det meste av det jeg kunne tenke meg.
    Håper dere er bedre alle som en.
    God onsdag

    SvarSlett
  3. Hihi!! Fintfintfint! :) God bedring alle sammen!

    SvarSlett