mandag 15. februar 2010

PAKKE!

Endelig kom ene pakken jeg ventet på i posten, HURRA!

Dette har jeg fått i dag:
Forresten har vimplene vært oppe på veggen og er kjempefine. Så kom en prinsippfast mann hjem, og de ble tatt ned igjen. Skal se om jeg klarer å få de opp igjen for å bli snart:)

Og se hva jeg fikk med i pakken, helt gratis.
Hjertenåler, så utrolig søte!

Så har jeg fått opp mine nye gardiner:) Pga litt kameratrøbbel fikk jeg ikke tatt bilde av vinduet vi har fått vinduskarm i. Skal se om jeg har bedre lykke i morgen.

5 kommentarer:

  1. Du får henge opp, han ta ned, du henge opp, han ta ned.. helt til en av dere gir seg(og det blir vel ikke deg :D).

    Jeg er nok inspirert av trassig 2-åring i dag.

    SvarSlett
  2. Så fint det ble med de nye gardinene :D

    Og de vimplene bare elsker jeg!!
    Du får enten gjøre som hun over her sier, ellers så får du ta til tårene ;)

    SvarSlett
  3. Yeeey, misunnelig! Vil også ha fine kopper!

    SvarSlett
  4. For en delikat pakke!! :) Jeg er in LOVE med de krukkene dine jeg da ;) Oooog lampene over spisebordet deres!!! Kjempefine gardiner :)

    SvarSlett
  5. Si meg en ting Beate, du har ikke vært her på besøk enda du, har du??? :O Ledig onsdag?

    SvarSlett