fredag 15. januar 2010

Jeg vet ikke hvorfor

Men det har blitt dårlig med blogging i det siste.  Alt er bare fint, jeg spiser sunt å trener, Nora er på barnehagen og trasser hjemme, Mali trener seg på å stå og å spise middag.

Status fra sist veiing er -1kg, spent på om det har gått like bra på mandag.

På torsdag var jeg på kontroll med Mali, fikk en vaksine som hun skulle fått for en stund siden, veide og målte.

Mali ca 8 mnd: 9220g, 69cm og 44 rundt hodet.
Nora ca 8 mnd: 7930g, 70,5cm og 41,6 rundt hodet.

Mali 8 mnd (snart)


Nora 8 mnd (snart)


Mine to stoltheter.

6 kommentarer:

  1. Fiine jentene dine :) Håper dere får en fin helg. Klem

    SvarSlett
  2. Oj så like de var!!!
    Riktig så vakre jenter :)
    Med tanke på trassen, så blir det bedre... Litt iallefall! Har hørt rykter om at når de først begynner å trasse, så slutter de ikke før de er voksne ;)

    Stor helgeklem!

    SvarSlett
  3. Det er de blideste og søteste jentene jeg har sett på lenge :D

    SvarSlett
  4. De er kjempesøte, og kjempelike. Selv om Mali er mest lik pappaen sin, og Nora mest lik mammaen sin, så synes jeg de er utrolig søskenlike også.

    Godt å lese at dere har det bra :)

    Gøril-klem

    SvarSlett
  5. Så fine jenter!! Og så stå flink Mali er som prøver å stå. Hun ligger hakket foran mine som fortsatt vugger frem og tilbake på knærne og øver seg på å krabbe. Godt å høre at alt står bra til med dere!! Jeg prøver å være like flink som deg ang. trening og spising, men har skeiet totalt ut i helga... Heldigvis ny uke og nye muligheter...

    SvarSlett
  6. Litt morsomt å sammenligne bilder å se hvor like de er, jeg fant bare et tilfeldig bilde der begge to satt, men veldig morsomt å se:)

    Syns du Nora er lik mammaen sin Gøril?:o Veldig ute etter at noen av de skal ligne på meg også:P Eneste vi får høre heeeele tiden er "ååå så lik de er pappaen sin, åååå de er som snytt ut av nesen på faren." Jeg ser det jo selv også, de er kjempelik han begge to. Men jeg vil jo de skal ligne bittelitt på meg også da:D

    Mali står og står dagen lang her for tiden, spesielt etter leggetid er det populært å stå i sengen. Hun har fått ny kul på andre siden av pannen også, hardhausen min:)

    Jeg har ikke vært så flink i helgen jeg heller Elisabeth, er da de verste utfordringene kommer. Uregelmessige måltider, besøk, godis i hus osv osv. Ikke spist noe godteri da heldigvis. Dvs jeg har spist 3 ruter med mørk sjokolade og en kokkosbolle til sammen denne uka, det karakteriserer jeg som ikke godteri siden det ble så godt fordelt utover:P

    Litt furt for at jeg ikke har kommet meg ut i dag, men sånn er det enkelte dager. Hadde bare så lyst å være her hjemme sammen med Magnus når han endelig hadde fri.

    SvarSlett