søndag 3. januar 2010

Ja så er jo det nyttår....

 Da burde man vel ha et nyttårsforsett eller? Skulle ønske jeg slapp, men det er fullstendig nødvendig, utgangspunktet er verre enn noen gang. Nå må jeg bare holde meg i ørene. Så til de jeg skal på besøk til, ikke frist med for mange gode kaker nå da:)
Planen er å trille tur 3 ganger i uken minst og 2 treninger på treningssenter. + generelt skjerpings på maten. Kulden river jo litt i planene mine siden det er for kaldt til å ha med Mali ut, men jeg får gå når Magnus er hjemme. I morgen blir første tur, - 14 grader merkes vel knapt når man har så dårlig kondis som meg å skal gå fort. Vel vel, here we go.....

2 kommentarer:

  1. Er i samme situasjon som deg! Det er helt krise og noe MÅ gjøres! Trilleturene her ryker også siden Sofie har fått barneastma og ikke skal være for mye ute når det er minusgrader, men det er jo mye tid etter at ungene har lagt seg for kvelden til både tur og trening!!

    SvarSlett
  2. SKULLE GJERNE VORE DER EG OG.

    BESTE (MORMOR)

    SvarSlett