tirsdag 1. desember 2009

Svar på kommentarer

Svaret mitt ble så langt at jeg like godt kan lage et innlegg.

Jeg fikk kalender av mamma som så sånn ut for noen år siden, bare enda finere:) Så nå er kurven gått i arv til Nora, neste år vil nok Mali bli med på morroa også:)

Nora var igrunn ikke så veldig interessert. Dumme meg hadde satt fra meg en pose med saltstenger på stuen, så hun var mer opptatt av å prøve å få fatt i den. Men når hun skjønte det var pakker oppi der ble hun raskt mer ivrig. Hun reiv av papiret, mens hun ropte "pakke, pakke, PAKKE!" Hun ble veldig fornøyd med boken. Når hun kommer hjem fra barnehagen skal vi lese den igjen.

Tror hun syns det var veldig morsomt med navnene på de i boken, nemlig pulverheksa, hokus og pokus. Så snakket de om nissen.

I ettermiddag skal vi på julegrantenning her i Kværnerbyen. Veldig morsomt at de arrangerer sånne ting, blir korps, sang og annen morro. Sikkert mange andre barn fra nærområdet og barnehagen også. "Bestefar" kommer for å bli med meg ned siden Magnus er på jobb, Nora syns nok det er ekstra stas:)

Jeg kan nok ikke tjuvlåne bildet av kalenderen mamma laget til meg siden det ligger på en fotoside, men her er link:)

Julekalender

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar