mandag 28. desember 2009

På høy tid med en oppdatering

Jeg har til og med blitt spurt av flere om jeg snart skulle skrive mer. Det må jeg si er koselig, da vet man liksom at noen er innom å sjekker jevnlig. Så har jeg jo så mange som er flinke til å kommentere også:)

Jeg fikk meg nytt fotoapperat av Magnus i julegave, HURRA! Pakken ble ikke åpnet før seint på julaften, så ingen bilder av jentene dessverre, det ligger på mormors datamaskin i Stordalen.

Men her er et bilde av mormoren min som har hatt oss på besøk nå. Hun ordner og fikser, står på hele tiden. Serverer masse deilig mat, leker med Nora og Mali, vasker klær. Ja rett og slett en supermormor, og ikke minst SUPERoldemor!


Så et bilde av min kjære Magnus. Jeg er enda like tussete forelsket som jeg var da jeg traff han.
Og er det igrunn så rart?


Resten av bildene fra kvelden var zoomet sånn heeeelt opp i ansiktet i riktig "jeg har fått nytt kamera" stil, så de sparer jeg dere for:)

1 kommentar:

  1. Så morro!!!
    Grattis :D

    Jeg fikk bok om digital fotografering og et gavekort til nytt objektiv fra min kjære, så nå skal jeg bli flink, hehe :)

    SvarSlett