tirsdag 22. desember 2009

Mia

I dag har vi hatt besøk av søsteren min June, søsteren hennes Line og lille lille vakre Mia. Utrolig koselig å få se de, og spesielt Mia som bare er 20 dager gammel. Jeg trodde jo at jeg som fikk en egen baby for bare 7 mnd siden ikke hadde glemt hvordan de er, men det hadde jeg altså. Så liten, så skjør, og så utrolig fantastisk. Man blir jo helt skjelven av å skulle holde noe så fint, og enda verre av å skulle ta vare på noe sånt. Er det igrunn så rart at hormonene våre løper litt løpsk en periode? For større og mer alvorlig ansvar finnes ikke, og aner man hva det er man begir seg ut på og er bevisst sin rolle så bør man igrunn bli litt svett.

Mali syns ikke Mia var så spennende enda, men Nora syns det var veldig spennende tror jeg. Hun tittet og tittet og passet på å få kysset litt på sitt nye søskenbarn, til og med det første. Holde fikk hun lov til også, og hun tok ansvaret alvorlig, måtte be om teppe underveis og pakket det godt på. Babyen skal da ikke fryse på hendene må vite. Ansvarsfull og flott storesøster vi har:)

Her er noen bilder

Sover som en stein. Hvertfall på dagen.


Nora, tante June og Mia



Har du også smokk?

3 kommentarer:

  1. Så rørende omsorgsfull Nora er!! Jeg er enig med deg; det er vanskelig å huske hvor små barna har vært. Sofie lå en natt på nyfødtintensiven i forbindelse med sykehusoppholdet nå og der ble hun grotesk stor i forhold til de andre barna. Nå var jo babyene der små, men ikke så mye mindre enn jentene mine var da de kom.

    Ønsker dere en god jul! Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig hun er!
    God jul til dere! Klem

    SvarSlett
  3. Flinke store Nora!! Jeg gråter visst her jeg... Hormoner sa du??

    SvarSlett