tirsdag 8. desember 2009

Julegaveønsker

Ja jeg vet jeg er sent ute, men nå kom jeg på noen småting:)

Jeg ønsker meg 4-pk med trysilsokken fra europris i str 36-40 i lilla. Koster 100,- på tilbud nå.

Så ønsker jeg meg termoskopp som kan henge på vognen når jeg triller, ikke til å stå oppi, men til å henge på styret (heter det styret?) I sort.

Så ønsker jeg meg kaseroller fra Høyang Polaris, partysettet. Kom akkurat over tilbud på Jernia. Alle størrelser egentlig, men først og fremst en stor og en liten.

Liten vannkoker ønsker jeg meg, nesten så jeg lurer på om det kan være reisevannkoker? Ikke en sånn stor en hvertfall.

Nå kom jeg på en ting til, en kalender fra Blafredesign (Usikker på om det er det det heter)


Og til barna? Ja da må jeg tenke litt til:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar