lørdag 5. desember 2009

Ikke helt i skrivehumør av en eller annen grunn, tror det er middagen som mangler. Men her er bilder av gardinene mine. Jeg må bare si at de to ved spisebordet er det Magnus som har hengt opp. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men konsentrasjonen var kanskje ikke helt på plass. For gardinen knakk plutselig, så hvis du syns det ser rart ut oppe ved stangen så stemmer nok det. Tenkte jeg skulle få byttet de, men de får henge inntil videre.

De andre tok jeg meg av selv. Så den røde på stuen og gardinlengdene og gardinstangen er det jeg som har stått for. Ikke helt sånn som jeg forestilte meg de røde liftgardinene, rart stoff. Men fargen ser fin ut i det lyset vi har her, så da får det bare gå:)

Skal man forresten stryke gardiner før man bruker de? *rødme* Jeg har aldri gjort dette før...



Mine favoritt juleting. Mamma har strikket de på skolen tror jeg, og det blir ikke jul uten.
Koseligste nissene som finnes:)


 

 Kjøkkenet

Så var det ei stolt lita jente som møtte meg i døren når jeg kom på barnehagen for å hente på torsdag. "Peppekake!" Hun hadde vunnet dagens pepperkakehjerte i julekalenderen. Så etter frokost i dag var det på tide å smake.

Se hva jeg fikk!

1 kommentar:

  1. likte kjempegodt gardinene dinne. hadde sett smashing ut hjemme hos meg. ikke si det er ikea!! i så fall så skal du få kjøpe med deg 6lengder hjem til meg! la også merke til at du har kjøpt samme liftgardiner som jeg har -så tror jammen vi har lik smak når det gjelder sånt! ;)

    og ja, man skal egentlig stryke gardinene. men det går som regel bra og droppe det.:)

    SvarSlett