tirsdag 22. desember 2009

Besøk i går

Jeg må bare vise noen bilder fra besøket i går, var kjempekoselig! Setter stor pris på at de tok seg tid til å komme hit midt i julekaoset:) Litt kaos blir det jo når begge mine søte små er her og ikke minst blir oppspilt over besøk, men jeg syns det gikk ganske fint jeg, ble jo litt tid til slarving for oss voksne også.

Savner jo venninnene mine herifra når jeg er i Oslo, og ekstra spesielt er det jo med Astrid Marie siden vi begge har to små og er hjemme i permisjon. Så må ikke dere andre venninne mine føle dere mindre ønsket for jeg setter STOR pris på deres selskap også!

Her er noen bilder av de to minste herlighetene, Nora sov så de hadde en rolig stund her her på gulvet.
Mali satt bare å smilte og gjorde seg til for Mats, tror nok hun var litt betatt ja. Litt størrelsesforskjell enda, men det forandrer seg raskt. Bilder sier mer enn ord, se på dette her da...


 
 

4 kommentarer:

  1. mats stirret stivt nedi gulvet! ler meg ihjel!

    SvarSlett
  2. se nederste bildet av mali;hi, baby!:D

    SvarSlett
  3. haha ang nederste bildet, har du vært i Bangkok og sett "liggende buddha" noen gang? bare nevner...Mats er kjempenudelig. Ser litt skremt ut stakkars. Hadde vært så stas om Ameli kunne ligge der litt og! (så kunne hun og Mali sloss om Mats. Lurer på hvem som hadde vunnet da ja...)

    SvarSlett
  4. Haha, fantastisk det siste bildet ja :) Mali poserer jo som rene modellen. Hihi

    SvarSlett