tirsdag 29. desember 2009

Barnerommet

Jeg har ikke lagt ut så mange bilder av barnerommet før, jeg har liksom følt at det var så langt fra ferdig. Møblene er jo der, men jeg har savnet farger, tekstiler osv.

I julegave fra "tante Synnøve" fikk jentene en ekstragave som de skulle ha på rommet sitt. En wallsticker med høydemåler. Jeg har sett på den før og digger den:) Nå har vi funnet den perfekte plassen å ha den på, og rommet ble koseligere allerede! Se så fin den er da.
Hvis du ser nærmere på bildet kan du kanskje se at jeg har skrevet inn høyden til Nora med blyant på siden der. 87,5cm ble det:)


Legger ved et bilde av hyllen jeg har skrudd opp som står bak døren på rommet. Alle kassene er fylt med leker, og jeg fikk presset inn hyllen på et sted som ikke kunne brukes til noe annet. Genialt.

1 kommentar:

  1. stas at dere likte den, jeg skulle gjerne hatt den på rommet selv, hehe. hadde den bare vært noen fugler høyere ;)

    SvarSlett