tirsdag 17. november 2009

Tirsdag 17. november

Tv-benken tar form, men så måtte Magnus på jobb. Resten kommer sikkert i morgen:)


Midlertidig databord bak lekegrinden.


Jeg har fått trekk på de to stolene som er skrudd sammen. Det er penere i virkeligheten enn på bildet, veldig fornøyd! Spisebrikker og lysestaker er også nytt.


Hvitevarene er på plass. Kjøleskapet og oppvaskmaskinen funker hvertfall fint.
Usikker på teppet. Mulig det skal få flytte på gangen.


Esker til å ha oppå gangskapet.


8 kommentarer:

  1. Så fint dere får det...
    Nå gjenstår bare og ENDELIG kanskje finne en stund vi begge kan møtes... Hehe!

    SvarSlett
  2. Så gøy å se bilder fra den nye leiligheten! kan tenke meg det er deilig å ha overtatt! Veldig fine høystoler dere har. Hvor er de kjøpt? Er ute etter noe lignende til jentene her.

    SvarSlett
  3. Ja den stunden må vi snart finne altså Monica, men kanskje greit å vente til vi får sofa?:P

    Stolene er kjøpt på ikea Elisabeth, men de finnes ikke på nett. Stolene heter Gulliver og koster 425,- Vi er kjempefornøyd, god støtte i ryggen, og med en pute i så passer den perfekt for Mali også:)

    De putene som passer i antilop-stolen passer kjempefint i.

    SvarSlett
  4. Det blir kjempefint! Og teppet matcher jo eskene i gangen :D

    SvarSlett
  5. Ja, jeg så også at teppet machet eskene :D

    Det blir så fint :D

    SvarSlett
  6. Hei Siv Iren! Så morsomt å følge flyttingen deres. Jeg elsker å organisere, ommøblere, plassere og flytte rundt på ting og tang. Jeg så også at eskene og teppet matchet, stilig! Er det IKEA kanskje? (harlystpåtilgangenmin)

    :-)

    SvarSlett
  7. Var nok ikke helt uten mening at det matchet nei;)

    Eskene er kjøpt på Ikea ja, heter Kajsa og er med lokk. Veldig store gode esker. Forløbig er de tomme, men tenker nok jeg skal få fylt de opp ganske raskt:)

    SvarSlett
  8. Flere som har kommet meg i forkjøpet ser jeg, for jeg også skulle skrive at teppet og eskene matchet hehe :)
    Ellers så er det kjempemorsomt å få følge med på at hjemmet deres tar form!

    *klem*

    SvarSlett