torsdag 26. november 2009

Søteste søstrene spiser frokost sammen før barnehagen. Nora fikk tran, melk og brødskive med syltetøy fra "besta", Mali fikk tran og litt fruktmos.


 I det siste har vi har kommet litt i rytme med grøten på kveldstid så jeg har pleid å ha litt svisker i den for at Mali ikke skal bli så hard i magen. Noe som har resultert i kjempebæsjebleie når hun våkner på morgenen. Dvs, jeg vet jo egentlig ikke når den kommer. Så i forsøk på å snu denne dårlige trenden har jeg nå flyttet sviskeinntaket til lunch. Hun elsket å få bare sviske/aprikosmos, spiste alt hun fikk. Mmmm:)


I dag har vi hatt besøk av "bestefar" han hengte opp lamper over spisebordet, Mali syns det var veldig spennende å følge med. 

Og her er mine nye fantastiske lamper som svigerfar var så snill å henge opp for meg. Bildet viste ikke de godt frem i det hele tatt, og ledningen oppe er ikke festet ferdig. Men det ble utrolig fint og ga spiseplassen akkurat det den trengte for å bli perfekt. Nå skal jeg bare få kjøpt meg gardiner til å ha bak der:)


 Og sist men ikke minst, TUUUUUSEN TUSEN TAKK til verden snilleste og beste svigerfar som er så snill å hjelper oss.

2 kommentarer:

  1. Utrolig fine lamper!! Gleder meg til å se på ordentlig :)

    SvarSlett