mandag 2. november 2009

Jeg har så mye jeg har tenkt på at jeg burde blogge om, men så kommer jeg jo ikke på alt, og har ikke ork til å skrive så mye. Jeg får starte i en ende så ser vi hvor det bærer:)

Jeg har kjøpt Troll vinterdress med ullfor som forhåpentligvis passer til Nora neste år (98). Den er superduperfin, og når den var på halv pris klarte jeg ikke å la være. Av en eller annen grunn fikk jeg frakten gratis også.
Jeg kjøpte dressen på familiebutikken, her er link om noen er ute etter dress. Ser ut som de er utsolgt i den fargen jeg kjøpte, men olivenfargen er jo også nydelig. Tror forresten de er litt store i str.

Servicen var upåklagelig, og pakken kom etter bare 2 dager. Jeg fikk ikke hentet den før i dag, men når jeg pakket opp så var dressen akkurat så fin som jeg trodde, og oppi eska lå det en sjokolade med "en liten hilsen fra oss i familiebutikken".  Gjett om jeg ble glad!

Kan varmt anbefale å handle derifra, mange gode tilbud.

Her er bilde av dressen i fargen oliven, Nora sin er i fargen rose.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar