tirsdag 1. desember 2009

En julekalender blir til

Etter at jentene var i seng i dag satte jeg meg ned for å pakke inn gaver. Jeg har ikke alle gavene her enda, venter noe i posten, men de jeg hadde her er pakket ned:)

Koste meg med klementiner, pepperkaker, kaffe og julemusikk, samtidig som jeg tenkte på hvordan Nora ville reagere når hun pakket opp de forskjellige gavene. Blir spennende å se hvordan hun reagerer i morgen. Den første pakken hun får er en adventsbok, "pulverheksa og julenissen"





 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Så flink du er :)
    Skikkelig koselig vri på kalenderen med den fine kurven! Kan tenke meg Nora ble stor i øyene når hun så den :)

    SvarSlett
  2. Å! Så koselig med kalenderkurv!
    Det tror jeg sannelig jeg vil gjøre når den tid kommer. Så blir det ekstra spennende å lete etter riktig pakke også. :-)

    SvarSlett
  3. Å, så koselig den kurven ble!!! Jeg hørte akkurat ei i barselgruppa også lagde sånn kurv, så jeg tenkte tanken å gjøre det samme :)

    SvarSlett
  4. Så koselig julekurv! Og så fint dere har fått det i leiligheten!!

    SvarSlett