tirsdag 17. november 2009

En flyttehistorie i bilder

Jentene skjønte ikke så mye da jeg lempet alle klærne i poser. Nora ble litt furt når hun ikke fikk hoppe villt rundt, men måtte sitte stille for å bli tatt bilder av. Mali syns det bare var kult.
(Fredag 13.november)


Så stor plass her ble!


Klar til å flyttes



Verdens beste bestefar leser Peppa gris



Søndag 15.november
Jeg stod opp og tenkte at nå var det nok, nå ville jeg få flyttet oss. Så tok lekegrinden i vognen og trillet den over. Like etter kom sprinkelsengen, vuggen og barna.

Deler av stue og dør inn mot gjesterommet



Kjøkken



Noras (jentenes) soverom



Badet



Vårt soverom


Og ENDELIG, nå begynte ting å komme på plass. Her er det første som kom i system, var en spesiell stund jeg hadde for meg selv der. Begynte å gå opp for meg at vi skulle få flytte inn i leiligheten vår.


Sengen til Nora og lekene på plass


Vårt rom, sengen er snudd riktig vei, kommode og nattbord på plass. Og ikke minst min fine lilla lampe som ikke kommer til sin rett på dette bildet.


Nora utforsker det nye rommet sitt


Min kjekke handyman skrur sammen bordet vårt


Så skrudde han samme stoler til jentene, Nora prøvesitter sin


Det første måltidet på nybordet ble fra McDonalds. Superhjelperen er endelig med på et bildet.


Mandag 16.november
Den gode hjelper


Solstrålen


Nora roter i posene


Kjøkkenet med dør inn til vårt soverom


Det andre måltidet vårt, Fjordland skinkestek


Tv-slaver



Søstrene leker


7 kommentarer:

  1. ditta kommer til å bli kjempefint! :D

    ps. teppet var samme farge som e trodde! litt mørkere kanskje..

    SvarSlett
  2. Så fint dere får det!! Ser veldig romslig og deilig ut. Kjenner nesten energien gjennom bildene.

    SvarSlett
  3. Så fint dere får det!! Ser veldig romslig og deilig ut. Kjenner nesten energien gjennom bildene. Hurra for verdens beste bestefar!!!!

    Liv Norun

    SvarSlett
  4. Kjempefint blir det.
    artig å se så mange bilder :)

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder!!! Gleder meg til å se når det er mer på plass :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med et nytt hjem!
    Det ser ut som dere får det kjempefint! Takk for titten :D

    Likte spesielt gardinen på Noras soverom! Hvor har dere kjøpt den hihi ;)

    SvarSlett
  7. Ja var ikke den gardinen fin vel Elin? Hihi:D Det verste er vel at hun har den der enda, men det blir det blir. Må bare bestemme meg for gardin og få kjøpt først.

    SvarSlett