torsdag 19. november 2009

Det skrues og skrues

Onsdag 18.november og tv-benken er ferdig. Ble utrolig fin og passer perfekt i str til der den skal stå. Nå gjenstår det bare å få kjøpt tv-en. Skal visst ha 42 tommer med full HD sier tv-sjefen:) Jeg vet ikke en gang hva HD er...


Så må jeg bare si at jeg er umåtelig stolt over hva kroppen min har klart å lage. Se på denne vakre lille jenta mi her da! Som har vokst seg frem i magen min, spist melken min og blitt såååå fin på det ene og alene. Det er ikke til å tro. I dag er hun 6 mnd gammel. Besteste og søteste lillesøster i verden!


Lita pappajente dette også, men det er vel ikke rart når man har så morsom pappa.


Og ikke minst søt da, men det må ikke dere si at jeg har sagt. 


Handy er han også. Helt utrolig at jeg har klart å lure meg til så mange bilder av han.


Enda en ting har skjedd i dag. Som dere ser på bildet over har Magnus skrudd seng. Det er ene halvdelen av en køyeseng som Nora og Mali skal dele etter hvert. Men først skal Nora sove i den ene delen alene. Så i dag var det første gangen hun fikk sove i stor seng. Hun var veeeldig stolt og fornøyd når hun kom hjem og så den, ville sove med en gang.
Når hun endelig fikk legge seg la hun seg fint ned. Jeg gikk på badet for å skifte på Mali, og etter bare en kort stund kom Nora tassende inn. Jeg geleidet henne pent inn igjen og la henne ned. Det samme skjedde enda en gang, og hun ble fulgt i seng. Så var det stille en stund, så hørte jeg "mamma, mammaaaaaa" Da ville hun jeg skulle synge for henne, "aiaiaiaboff"
Så gikk det enda en liten stund før hun ropte igjen. Jeg sa at nå var siste gangen jeg ville synge, og at nå måtte hun legge seg å sove fint. Det er nå 2 timer siden, og når jeg gløttet på døren sov hun sin søteste søvn der inne i sengen sin. Nydelige gode storejenta mi. Nå er mamma stolt!



Lita jente i stor seng




4 kommentarer:

  1. Hihi! Fantastisk flott det blir! Og så mange flinke små hjelpere dee har i flyttearbeidet!! Gleder oss til å inspisere ;)
    Tenker på dere!

    SvarSlett
  2. Jeg ser Mali har den samme bodyen som Daniel har fått! Bare at hun har rød og han har blå.. De er såå fine. Jeg synes Daniel ser så kul ut når han har den på, og det samme gjelder jo for Mali ser jeg :)

    SvarSlett
  3. Så mange fine bilder.
    Og den røde bodyen som Mali har, den var bare RÅkul,så her kommer vi til å herme.

    Flott herremann som både er superpappa, og handyman, da kan man vel knapt ønske mer.

    Må si at det var et flott sengesett Nora har, er det Katvig? De har så mye fint av klær og div disse jentene dine, ser vi har mye lik smak der gitt.

    SvarSlett
  4. Å d er så "trist" å se at mali har blitt så stor e har jo ikkje sett henne som baby enda jooooo..gleda me til dokke kommer i jula da skal d bakes her i heimen å alle skal samles hjemme hos meg å vi skal ha kaffi slabbedask å julekos=) håper dere rekker d??Masse nydelige bilder du har av alle sammen.Nora blir bare nydligere for hver gang e ser ho=) å håpe e får sett leiligheta dokkes en gang i framtida=)KLEm

    SvarSlett