torsdag 1. oktober 2009

Tippoldemor!

Ja det er ganske utrolig, men både Mali og Nora har altså tippoldemor. Det er litt av noen kvinner Mali og Nora følger i rekken av, skal nok bli flotte jenter med så gode gener;)

"Oldebesta" skulle egentlig også våre med til Skjåk på besøk, men ble dessverre så forkjølet at hun ikke fikk blitt med denne gangen. Var veldig dumt, men håper vi får reist alle sammen dit om ikke så lenge.


"Kjem ein gammale mann, lakkandes opp etter brattaste bakken og leita etter hus."

Her fikk vi med "mormor" på bildet også. Legg merke til Mali og "tippoldemor" som har samme fokus:)

Lignet ikke jeg litt på oldemoren min her? Morsomt, har jeg aldri lagt merke til før.

4 kommentarer:

  1. Heisann, dette er en liten anonym test fra mamsen

    SvarSlett
  2. Jeg tenkte faktisk at du var litt lik oldemor. En søt gammel dame :)

    SvarSlett
  3. Flott jengegjeng må jeg si :) Veldig fint at småjentene har bilde og minner fra tippoldemor!

    Bestemor

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder! Du kommer nok til å sette stor pris på at du har de senere.
    Jeg er iallefall kjempeglad for at det ble tatt bilder av Lea og de 3 oldemødrene hennes når hun var liten. Det er fine minner å ha nå når alle har gått bort...

    Og ja, du og oldemoren din var like :)

    SvarSlett