fredag 16. oktober 2009

Sofa

Magnus er ikke så veldig interessert i å se på sofa enda, jeg derimot er helt klar for å kjøpe. Eller det vil si, helt klar for at vi skal finne en vi liker og bestemme oss. Hva syns dere om disse? Vanskelig å vite om vi får plass enda, jeg må få målene først. Men håper at vi har plass til en på omtrent denne størrelsen.
Hvilken liker du best? For/imot?











Det nederste bildet her er sofa nr to, bare med innredning til. Ser ikke fargene helt forskjellige ut?

6 kommentarer:

  1. Min stemme går til sofa nr 3 med stålben. Denne er det masse sitteplasser i og god plass til å få et bord innimellom. Dersom det er en kosesofa dere skal ha, så liker jeg den øverste best, men med mange gjester blir det kanskje litt trangt rundt bordet.

    Sender det en jeg liker godt på mail.

    - Og så spørs det hva de skal koste da. En annen ting er vaskbarheten og hva tekstilet tåler av søl og rot.

    Mamsen

    SvarSlett
  2. Ser du at jeg har blitt følger?

    SvarSlett
  3. Ser at du er følger ja, for et koselig bilde du hadde da! :)

    Sofaen bør nok helst ikke være så veldig dyr nei, de som er bilde av over her ligger på rundt 10 000.

    SvarSlett
  4. Jeg likte den første. Er tilhenger av slike utstikkere uten rygg.

    SvarSlett
  5. Liker nr 4. Veldig stilren og med god plass. Regner med at alle stoff kan vaskes. Den på brosjyren ser veldig koselig og lun ut, så liker den også !!. Nå har du fått såpass mange forskjellige svar at forvirringen sikkert er total :)

    SvarSlett
  6. Jeg har egentlig bestemt meg for at jeg liker nr 1 best, nr 2 er grei fasong men liker ikke fargen. I morgen skal vi se på de "live" kanskje ta en avgjørelse til og med. SPENNENDE!

    SvarSlett