søndag 4. oktober 2009

Seng

Dette må være verdens fineste barneseng.

Mamma sendte meg en link på en side hvor de selger blandt annet barnemøbler, jeg vet ikke om det var lurt, for denne sengen kommer jeg aldri til å glemme. Den er perfekt. Akkurat sånn som jeg ville hatt den hvis jeg skulle laget den selv.
Sengen jeg ønsker meg til Nora koster 3000,- så hvis Mali også skal ha en sånn etterhvert vil jeg ende på den samme summen som denne sengen koster. Bare at da hadde jeg fått fine køyesenger så jentene kunne delt rom. Men det blir nok for dyrt.

Sukk....
Hadde man bare hatt full bankkonto.


Jeg er forelsket.

Her er forresten linken, men dere er herved advart.

Ethjem

3 kommentarer:

  1. Den var fin ja, så hvorfor ikke ønske seg penger fra flere nå + til innflytting så kanskje det blir nok til drømmesengen!!
    Kan jo sjekke hva de har på Ikea først, når vi skal dit i morgen ? :) ( Blir kanskje ikke helt det samme )

    Klem fra "svigermor"

    SvarSlett
  2. Så koselig med kommenta fra deg "svigermor":)

    Tenkte litt på om jeg skulle gjøre det ja, den var helt utrolig fin. Samtidig vil jo den vare helt til de flytter ut, for den kan brukes både som etasjeseng, og kan deles i to senger. Eventuelt ønske penger, og kanskje ta litt fra hver av kontoene deres. Vi får se.
    Tenkte jeg skulle sjekke på bohus og litt andre sånne steder først også. Ikea har ingen tilsvarende senger som jeg liker, men er jo godt mulig at det er andre som har det.

    Gleder meg til jentetur på ikea i morgen:)

    SvarSlett