mandag 5. oktober 2009

Seng til bursdag

Jeg trekker herved tilbake sengeønsket jeg hadde til bursdagen til Nora, håper bare det ikke er for sent. Jeg tror jeg må gå litt i tenkeboksen før jeg tar en avgjørelse, derfor er nok det mest fornuftige å ønske seg penger. Ser blandt annet en seng på Bohus som jeg syns var fin og som ligner på den andre jeg la ut. Legger ved bilde jeg, men det er ingen endelig avgjørelse:)

Enten denne til 3395,-

Eller denne til 3995,-

Jeg prøver å tenke litt fremover, en seng som hun kan bruke alene først, som er plassbesparende og helst en som kan deles med Mali etterhvert. Om det skal være helt perfekt skal den være lang nok til å bruke lenge, og kunne deles opp to enkeltsenger etterhvert.

2 kommentarer:

  1. Må smile litt, jeg. Den øverste køyesenga er helt identisk med (tror det er den samme) som den vi hadde på gjesterommet i Oslo og som står i garasjen nå i påvente av at tvillingene skal bruke den med tid og stunder...

    En køyeseng er ikke dumt om tanken er at de skal dele rom etterhvert!

    SvarSlett
  2. Syns disse sengene så kjempefint ut. Det går sikkert ann å kjøpe skuffer til å under også. Klem mamsen

    ps. ting å ligge øverst!!!

    SvarSlett