onsdag 7. oktober 2009

Så var det meg da:)

Synnøve har spurt hva jeg ønsker meg til bursdagen, så her er noe av det jeg ønsker meg.

-Barnepass til en kveld alene ute sammen med magnus

Stelton kaffé-kanne i fargene maasai-rød eller soft-sort.





























Denne genseren fra Nøstebarn i str 38/40 (eventuelt 42/44). Lilla/grå stripet med lyng.




















-en kopp som skal finnes på Clas ohlson til å ha kaffé i med krok så den kan henge på vognen, rød eller sort.

-på sikt en Moccamaster kaffétrakter, men klarer oss uten litt til siden Magnus har kjøpt en midlertidig billig trakter.

Hehe, skjønner at livet mitt dreier seg mye om kaffé gitt!

Disse tingene er jo dyre, så dere får slå dere sammen og spleise eventuelt:)

Jeg ønsker meg også ting til leiligheten vår som jeg og Magnus kan kjøpe sammen.  (Håper å få han med på en titt en dag, så da legger jeg sikkert ut...)

12 kommentarer:

  1. Den kaffekoppen fra clas ohlson har jeg også hørt om. Tenkte å ta meg en tur en dag for å kjøpe. Er jo genialt å ha når man er barnevognmafia på trilletur!

    SvarSlett
  2. Hihi, lest foreldre og barn du også? :)

    SvarSlett
  3. Finnes det en slik kopp, den MÅ jeg bare ha.
    Ellers var det mange fine ønsker du hadde, håper du får oppfylt alle :)

    SvarSlett
  4. Stelton-kannene er utrolige stilrene og fine, men ellers så har jeg ikke så mye til overs for de!
    Vanskelig å helle fra så det blir ofte mye søl (spesielt om vi har gjester som ikke er vant med å helle kaffe fra den) og blir fort skitten pga at det renner kaffe nedover den... Nei huff... Du kan få min grønne hihi ;)

    Ellers så skulle jeg også ha hatt en sånn kopp!! Kjempelurt!

    SvarSlett
  5. Har enda ikke sett en sånn kopp, men den høres jo genial ut. Og til 98,- så er den definitivt verdt et forsøk:)

    Er Stelton kannen din dårlig altså? Uff, jeg som liker de så godt. Jeg tror nesten jeg er villig til å ofre litt søl for å få ha en så fin kaffekanne:P

    Bare send over den grønne du;)

    SvarSlett
  6. Jeg er ikke helt enig med Elin ang. Stelton-kannene. Vi har faktisk tre stykker; en blå til te-vann, en svart til kaffe og en rød som brukes i jula, og er veldig fornøyde med de! Har ikke tenkt over at det blir noe søl og så holder de så godt på varmen. Hadde gjester her en kveld og hadde tevann i og da jeg skulle helle ut morgenen etter var det fortsatt så varmt at jeg brant meg på det.

    SvarSlett
  7. Hm, hva om en av jentene velter en slik kanne? Er ikke det litt skummelt. Hilsen bekymret mormor

    SvarSlett
  8. Til bekymret mormor: Det følger med både en skrukork og en hellekork og om man har på skrukorken er det ikke farlig om den velter. :-)

    SvarSlett
  9. Hihi ;) Godt å høre at vi opplever ting forskjellig!
    Her i huset blir ikke skrukorken brukt... Men samtidig er vi veldig påpasselig med å sette kannen sånn at barna ikke når til. Men ja, de holder godt på varmen!
    Men opplever ikke du at kaffen/vannet kommer veldig brått når du heller fra kanna Elisabeth? Det er det som gjør at det ofte blir søl her.

    SvarSlett
  10. Den fungerer vel som en vanlig kaffekanne vil jeg tro, så er nok ingen katastrofe om de velter den. Annet enn at de kan ødelegge mammas fine kaffekanne :O

    Fint å se at du har bra erfaring med de Elisabeth, jeg tror jeg tar sjansen på å prøve en. Syns de har så fint design. Jeg tror vi må ha fullstendig lik smak jeg Elisabeth, det begynner jo å bli fullstendig komisk dette her:)

    For øyeblikket sitter jeg med en rosa prinsessetermos med kaffe på foran meg, så en oppgradering hadde virkelig vært på sin plass. Kanskje Nora kan få ha kakao på termosen sin igjen også, hehe.

    SvarSlett
  11. Hehe, er du ikke fornøyd med den rosa termosen altså?? *missunnelig*
    Det som er med steltonkanna er at om du ikke bruker skrukorken så sitter hellekorken løst oppå, så om kanna velter så kommer all kaffen ut. Men det har som sagt ikke vært noe problem her. Vi voksne passer bestandig på at ikke barna når til.

    SvarSlett
  12. Nok om kaffekanner da jeg ikke har noen erfaring med den - men stilig ja !!. Liker at du og Magnus skal få gå ut alene og være kjærester. Det må vel følge en pengegave med barnepassen da ?? :)

    SvarSlett