fredag 16. oktober 2009

Så har de jommen klart det.



Ja jeg snakker om familien Lunde med sin rare heng til tyttebærsyltetøy:) Det blir brukt til alt, og Magnus bruker det til og med til fiskegrateng!

Jeg har aldri delt entusiasmen, og tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier at jeg blir ertet for det hvertfall annenhver gang vi spiser middag sammen. Men de hadde bestemt seg for at Nora skulle lære seg å like det, og i går beviste hun at de har klart det.

Jeg var på badet for å skifte bleie på Mali, når jeg kom ut derfra satt Nora midt på spisebordet med en skje og spiste rett ut av syltetøyboksen. Jeg klarte ikke engang å være streng, hun var jo kjempesøt der hun satt.

1 kommentar:

  1. Mmmm... Det er jo så godt!!
    Ikke til fiskegrateng da, der tror jeg nok at grensen går for min del også, men innrømmer glatt at jeg kan finne på å spise litt tyttebær rett fra boksen ja... :S

    SvarSlett