fredag 2. oktober 2009

Jeg vet jeg skulle komme med et godt tips i dag, men det forsvant i ammetåken. Skriver så snart jeg kommer på det:)

Så har jeg blitt fortalt at det er flere som følger med her som jeg ikke en gang kjenner, og det er jo utrolig koselig! Men kan ikke dere gi en liten lyd da? Hadde vært så morsomt å se hvem som titter innom her av og til.

Hvis du ikke har blogger-profil velger du "anonym" og skriver så kommentaren din. Trykk publiser eller noe sånt og vips så har du kommentert. Noen ganger kan den være litt treig og du får opp at den ikke går gjennom, da er det eventuelt bare å trykke en gang til.

Nå er jeg spent på om noen vil si hei:)

2 kommentarer:

  1. Titteia.

    Jeg følger i allefall bloggen din i ny og ned :)
    Veldig koselig å lese om dine små.
    Vi har jo barn som er like gamle også, både liten og stor.

    Klem fra Gøril

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig at du følger med her Gøril, og enda koseligere at du ville legge igjen en liten hilsen :D

    SvarSlett