fredag 2. oktober 2009

Fruktsalat

Jeg har fått en ny favorittdessert, den er utrolig god selv om den er sunn. Anbefales!

Man tar bare hva man har, men jeg syns druer, epler og banan er veldig godt hvertfall, pære er også godt til. Og hvis man virkelig skal slå på stortrommen er det helt sikkert godt med rosiner og nøtter på også:)

Skjør opp frukten, bland sammen, noen skjeer vaniljekesam og litt kanel på toppen. Mmmmmm!

(Har forresten prøvd med vaniljeyoghurt også, det duger, men vaniljekesam er mye bedre.)

10 kommentarer:

  1. Høres godt ut! Det skal jeg jammen prøve. Har konstant søtsug for tida...

    SvarSlett
  2. Jeg kan gå god for at dette er veldig godt :)

    SvarSlett
  3. Veldig godt, jeg kan skriv under på det!! Jeg prøver meg på en lignende variant. Frokostblanding og yoghurt naturell med rosiner. I mangel på alt det andre.

    SvarSlett
  4. Hvem er anonym 1 og anonym 2? :)

    Må ikke være skeptisk, det er kjempegodt!

    Frokostblanding, yoghurt naturell og og rosiner hørtes kanskje ikke fullt så godt ut men:P

    SvarSlett
  5. Anonym 2 var mamsen. Det e ikkje så verst når man sper på med litt crusli solfrokost, men da er det ikkje fullt så sunt da.

    SvarSlett
  6. Det kan vel uansett ikke karakteriseres som usunt:)

    SvarSlett
  7. uansett hvordan man snur og vender på det så er ikke frokostblanding desert ;)

    anonym 1 er astrid-marie ;)

    SvarSlett
  8. Har du lest innholdet i Crusli Solfrokost? Der e det mye som ligna på dessert og lite som minner om frokost. Men e e enig, frukt og kesam vanilje er mye bedre. Liv Norun

    SvarSlett
  9. Astrid Marie det er helt sant, det ER godt. Prøv da, I dare you!

    Ja innholdet i frokostblandinger er ikke mye å skryte av nei. Bortkastet hele greia spør du meg, melk er jo heller ikke godt. Fin blanding av melk og sukker? Mmmm, not.

    SvarSlett