fredag 9. oktober 2009

Enda flere ønsker

Jeg kommer på mer og mer som Nora ønsker seg til bursdagen. Noe av det er det vel strengt tatt jeg som ønsker meg til henne, men...

Her kommer dagens sjokk.
Lilla nøstebarnkjole i ullfrotté i str 98/104 (Mali har fått overta den som var blitt for liten.)


- Brett til å bygge duploklossene hun har på.

- Fargestifter (Store og gode å holde i, ikke i tre men sånne oljestifter eller hva det heter)

- Klosser fra ikea i forskjellige fasonger

- Ikea lekekjøkken



5 kommentarer:

  1. Jeg ble skikkelig overrasket over å lese at du ønsket noe fra nøstebarn, hihi.

    Gjett hvor jeg har vært i dag da? :D

    SvarSlett
  2. Ja begynt å bli nesten flaut dette her altså. Og bare vent til julen nærmer seg! :O :P

    Hva kjøpte du i går? Vise på bloggen?:D

    SvarSlett
  3. jeg kjøpte tre ullbodyer til Jesper.
    De er så fine og utrolig gode.
    Kan legge ut bilde senere i dag jeg.

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Ser du har noe søte små barn :-)
    ta gjerne en titt i nettbutikken
    ( for barn 0-14 år )

    www.barneboden.no

    .

    SvarSlett
  5. Så fint det Ikea-kjøkkenet var!

    SvarSlett