fredag 25. september 2009

Ønskeliste

Nora har jo snart bursdag, og det begynner å komme spørsmål om hva hun ønsker seg. Så her er noe av det jeg kommer på nå:)

Jeg ble så inspirert av Elisabeth ( elisabeth-sin-verden.blogspot.com/ ) og den fine sengen hun hadde kjøpt til datteren at jeg har tenkt å ønske meg den samme til Nora. Så hun ønsker seg denne sengen med sengehest, og ikke før vi flytter! :)

Hemnes dagseng (2995,-)


Vikare sengehest (98,-)


I tillegg ønsker hun seg dette fra Nøstebarn

Denne hettejakken i grått, str 98/104
Ullfrottèjakke m/hette (430,-)

En grå/lilla og en i rød/oransje, str 92/98
Ståkragebody ull (276,-)


Sko trenger vi også:) Størrelsen legger jeg inn her seinere, vi må få målt de på en skobutikk først.

Viking amazing flower goretex vintersko i fargen lilla/sølv (699,-)


Viking Thermo i fargen lilla/rosa (299,-?)


Nora elsker å lese, så selv om vi begynner å få innmari mange og fine bøker nå så ønsker hun seg nok flere av bøkene til Gunilla Wolde. Disse to har vi fra før, så det må IKKE være de:) Ellers er det fritt frem.




Hun liker også godt Postmann Pat, så jeg kan tenke meg at Postmann Pat bok eller DVD hadde blitt populært. Denne har hun fra før.


Lydbok eller cd med barnesanger hadde også vært fint. Jeg vet ikke hvilke egentlig, men kjente sanger som man kan gjøre litt bevegelser til er perfekt.

Lydbok aner jeg egentlig ikke. Men kanskje Postmann Pat, noe fra Astrid Lindgren eller Torbjørn Egner, Elias eller noe sånt?
Hakkebakkeskogen og Karius og Baktus har hun fra før.

Jeg kommer ikke på mer i farten, det ble jo igrunn ganske mye!:)

Men det er selvfølgelig fritt frem. Jeg trenger ikke å vite hva dere kjøper, men bare snakk med hverandre så finner dere ut. Mamma vet sikkert hva den siden av familien kjøper, og Wenche hva den siden kjøper.

Så gleder vi oss til bursdag!

2 kommentarer:

  1. De bøkene så fine ut! Mathea liker også å lese så de skal jeg ønske meg til henne. Har forresten hettejakka fra Nøstebarn til Mathea og den er så søt! I fjor hadde hun bodyene, men i år går jeg for genser til henne. Tror det blir bleieslutt om ikke alt for lenge og da er ikke body det store lenger. Er Viking vinterskoene gode? Tenkte å gå for Ecco, men de så jo veldig fine ut også!

    SvarSlett
  2. De goretex skoene står til 599 på XXL ser jeg :)

    SvarSlett