tirsdag 22. september 2009

Jeg har sett nyleiligheten for første gang i dag!

Svigermor hadde fått en avtale om å se på en leilighet i et av husene som bygges der, så jeg fikk lov til å bli med. Leiligheten vi så på er til søsteren til Magnus, Camilla, som for tiden er i Vietnam, så vi måtte se på leiligheten for henne. Siden vi allerede skulle bli vist en leilighet der tenkte vi at det var jo lov å prøve seg på å få se vår leilighet også, og snille snille mannen viste oss den.

Jeg ble kjempepostitivt overrasket, den er utrolig fin. Plasseringen er bra, og rommene var kjempefine. Jeg var helt rørt i det vi skulle gå inn, utrolig spesielt å skulle se leiligheten sin for første gang. Jeg fikk selvfølgelig tatt noen bilder med tlf, og her er de:)

Først og fremst plantegningen.



Det er jo ikke så ofte vi får på oss hjelm og vernesko å får gå inn på en byggeplass, så vi måtte dokumentere det hele.

Jada, man ser ikke særlig smart ut med sånn hjelm.

På den halvferdige balkongen i leiligheten som Camilla kanskje skal kjøpe. (Ble nesten litt nervøs for at den skulle ramle ned)

På vei mot leiligheten vår, den ligger i andre etasje fra dette nivået vår. Altså den nederste balkongen over bakken. Sug i magen på veien bort.

Her er balkongen vår, den nederste av de to. Er ikke det fint? Vi var så heldige å få gress under oss, en av de beste plasseringene, syns jeg hvertfall.

Utsikten fra det største soverommet vårt, vi ser ned på vannspeilet. Kjempefint!

Badet. Det var ingen lys der nå, så vi får ikke se det så godt. Benkeplaten vi valgte ble hvertfall kjempefin:)

Utsikten fra stuen (Når det får grodd til litt mer blir det nok mer grønt)

Kjøkkenet vårt

Stuen

Utsikten fra kjøkkenet, vinduene ligger der hvor vi skal ha spisebordet

Utsikt fra stuen eller et av de små soverommene, husker ikke helt

Kjøkkenet, meg og byggherren (heter det det?)

Deler av stuen inn mot ett av de små soverommene

Deler av kjøkkenet inn mot ett av soverommene

Det største soverommet

6 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det blir!! Skjønner godt at du gleder deg til å flytte inn :)

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg dette var en spesiell opplevelse ja!
    Kjempeflott leilighet dere får :)

    SvarSlett
  3. Det ser kjempebra ut! Stort og luftig.

    SvarSlett
  4. Skjønner veldig godt at du gleder deg, for leiligheten ser kjempefin ut!! Gleder meg til å komme på besøk til dere der :)

    SvarSlett
  5. så fin den var! Gleder meg til å se den ferig innflyttet:) Dere får skaffe barnevakt og ha en innflytningsfest da:)

    SvarSlett
  6. spennende da siv! nå kan nedtellingen starte!!!! gleder meg til å sen, og stilen deres! :) er med på innflyttningsfest (iviterte meg selv ;)

    SvarSlett