mandag 28. september 2009

Ja sånn går dagene

Nora har vært syk i et par dager, hadde litt temp lørdagskvelden ved leggetid som steg utover kvelden. Hele søndagen var hun syk med høy feber, var helt i svima stakkars, men i dag når hun våknet var hun mye bedre, og tilbake til propellmodus. Akkurat sånn som vi kjenner henne:) Bare 37,7 i temp i dag, og finfin form hele dagen, så hvis hun virker kvikk i morgen tidlig så blir det barnehagen på henne.

Jeg har også hatt det, hva det nå enn er. Kjente det lørdag, men kamuflerte det med paracet, i går og i dag har jeg kjent det ganske godt, men nå er det bedre igjen heldigvis. Jeg har nok ikke hatt høy feber sånn som Nora, men hatt mye hodepine og vært slapp.

Magnus og Mali har heldigvis sluppet unna.

Så til slankeprosjektet mitt
I dag var første uken unnagjort, og jeg trodde det skulle gå skikkelig dårlig siden jeg spiste kake både på lørdag og søndag.
Men jammen.

21.september: startvekt
28.september: - 1,5kg

2 kommentarer:

  1. Så kjipt at dere har vært dårlige. Godt at det ser ut til å ha gått fort over da!
    Og så deilig at slankeprosjektet funker. Du er flink :)

    SvarSlett
  2. Flinka!!
    Det er så godt å se at tallene på vekta blir mindre :)
    Så godt at Nora ble fort frisk da! Er vanlig med hyppig sykdom når de har begynt i barnehage, dessverre...

    SvarSlett