torsdag 24. september 2009

Husarbeid og barn

Denne var så bra at jeg bare må låne den og kopiere inn her:

Om husarbeid og det å være hjemme med barn.

a) støvsugeren er et farlig monster.
b) sammenbrettede klær er kun lagt sammen slik at de raskest mulig skal kastes rundt på gulvet igjen.
c) vaskebøtta er en kjempemorsom plaskedam, mens moppen er like skummel som det før nevnte støvsugermonsteret.
d) oppvaskmaskina er en spennende lekehytte å krype inn i.

Kjente meg rimelig godt igjen i det her for å si det sånn:)

5 kommentarer:

  1. Hehe, jeg lo godt første gang jeg leste det der, for det var bare så utrolig slående! :)

    Du er forresten savnet på forumet vårt...

    SvarSlett
  2. Er jeg savnet? Det var jo koselig:)
    Men jeg har funnet ut at jeg ikke har tid til å være på forumet lenger, verken med maiklubben eller novemeberklubben. Litt for mye å henge fingrene i med to små, så jeg må prioritere andre ting. Du får hilse alle fra meg!

    SvarSlett
  3. Er så enig! Glad vi har vaskedame...

    SvarSlett
  4. Det har vi også, men det med klærne og støvsugeren er et problem okke som....

    SvarSlett
  5. Jo det merkes godt her også at det er mye å henge fingrene i og at tida må prioriteres annerledes. Men avhengig som jeg er, så blir det en del nett likevell, men betydelig mindre enn før :S

    Jeg skal hilse, også håper jeg at titter innom en gang i fremtiden :)

    SvarSlett