lørdag 5. september 2009

Endelig endelig!

I dag har jeg fått kjøpt meg ny lader til dataen min. Som noen av dere allerede vet begynte den forrige laderen min å brenne! :O Skjedde med det samme jeg puttet ledningen i kontakten, så jeg merket det heldigvis med en gang.
Tok med laderen til eplehuset og regnet igrunn med å få en ny, men neida. Etter 1 år var det visst sånt man bare måtte regne med. Jeg er sjokket, det er jo kjempefarlig!

Så til alle dere som leser her. Ledningen ut av dataen om natten eller når dere ikke er hjemme. Det samme gjelder visst mobilladere.

Skal oppdatere litt her snart, må bare finne igjen gnisten, litt pjusk i dag.

2 kommentarer:

  1. Etter det som skjedde meg deg drar jeg ut ledningen hver kveld når jeg legger meg. Shit, så skummelt!

    SvarSlett
  2. Sjukt at sånt er noe man bare må regne med!!!
    Enda godt at det gikk så bra!
    Welcome back! :)

    SvarSlett