tirsdag 8. september 2009

Barnevelsignelse

15.august hadde vi barnevelsignelse på Korsvoll menighetshus. Vi hadde en strålende dag! Først middag for de nærmeste hos "svigermor og svigerfar", så kaffé og selve seremonien på menighetshuset. Ulrike og Øyvind stod for seremonien, og gjorde det hele til en kjempefin og minnerik dag. Vi er supertakknemmelige for all hjelp vi fikk av familien.

Masse fine gaver fikk vi også, her er noe av det jeg kommer på i farten:
Smykker
Armbånd
Smykkeskrin
Sølvbilderamme med album
Barneforsikring til begge jentene
Penger
Ullklær fra nøstebarn
Bøker

Det var det jeg kom på sånn i farten, jeg har helt sikkert glemt noe, for hjernen er ikke helt på plass for tiden.

Jeg fikk ikke tatt noen bilder selv, men vet det ble tatt mange av andre. Her er noen mormor sendte over i går:)
Ikke så vanskelig å se kanskje, men Magnus liker ikke å bli tatt bilder av. Ikke er menn så opptatt av kjoler heller;)

4 generasjoner Moe-jenter. Mamma holder Nora, jeg holder Mali og mormor står ved siden av meg:)

Mamma, meg, mormor, og tjukkebolla i midten (nei jeg mente ikke meg :P)

Meg og Mali

Meg og Nora (Nora i verdens fineste bunad som oldebesta fra bildene over har strikket)

2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder og så gøy med oppdatering på bloggen! Vi skal og ha barnevelsignelse til våre jenter, men det blir nok et par måneder til... Kaver til tider etter luft under vannet her og...

    SvarSlett
  2. Så nydelig bunad Nora har! Og Mali er jo så stor nå. Flotte bilder av superskjønne jenter :D

    SvarSlett