fredag 31. juli 2009

Veldig koselig å se at så mange følger bloggen min, da blir det morsomt å skrive her også:)

Om noen skulle ha lyst å legge igjen en kommentar tenkte jeg bare jeg skulle gi et tips.
Trykk på "kommentarer", gå så til der hvor det står "legg inn en kommentar". Skriv kommentaren, trykk på "kommenter som" og velg f.eks navn/nettadresse og skriv inn det navnet/adressen du ønsker å signere med.
Trykk så "legg inn kommentar".
Ofte får man da beskjed om at det ikke kan gjennomføres av en eller annen grunn, det har ikke noe å si. Bare trykk "legg inn kommentar" en gang til så fungerer det. Lykke til, nå ser jeg frem til enda flere kommentarer:)

(Så skjedde det selvfølgelig noe rart på de siste innleggene mine som gjør at det ikke kommer opp alternativ om å kommentere. Underlig.... Men jeg har testet, og det kommer på nye innlegg. Så dere får kommentere på gamle innlegg, eller vente på nye:)