torsdag 30. juli 2009

Strikk

Ja jeg pusler med forskjellig, skulle ønske døgnet hadde flere timer så jeg fikk gjort litt av alt. Elsker å lage ting, enten det er mat, sying, strikking, brodering, et dikt eller annet.

Akkurat nå pusler jeg med mitt aller første "ordentlige" strikkeprosjekt. Det er en bukse som tilhører et sett jeg skal prøve å lage til babyen lillesøsteren min har i magen sin. Jeg tipper det blir en gutt, men enn så lenge er det ingen som vet. Han har hvertfall planer om å komme ut rundt 1.desember:) Og inntil da burde jeg ha lært meg å strikke etter oppskrift såpass at settet er ferdig.

Gleder meg veldig til han/hun kommer, og skulle ønske vi bodde litt nærmere hverandre så jeg kunne hjulpet til både før og etter fødselen, og at vi kunne fått tilbragt litt mer tid sammen. Men, nå bor vi dessverre i hver sin del av landet, så vi får gjøre det vi kan utav det. Glad i deg søs:)

Her er settet jeg strikker på, er omtrent halveis på buksen, og det går seeeint siden jeg aldri får "tid" til å strikke. 1000 andre ting jeg må få unna først, så er plutselig natten kommet.