lørdag 18. juli 2009

Lørdag

Våknet som sagt munter og uthvilt i dagtidlig kl 07.45, tror Nora har lørdagsinnstilling, så hun sov en time ekstra. Ypperlig spør du meg.

Kl 13.30 ble vi hentet og reiste avgårde på leiren for å besøke Estlandsbarna. Har hatt en kjempefin dag der med noen flotte barn, får lyst å ta de med meg hjem hele gjengen å passe på de. Vondt å tenke på at mange av de ikke har det godt hjemme. Og samtidig utrolig flott at min gode snille svigermor, svigerinne, svigerfar og mange andre gjør en kjempejobb gjennom hele året for å kunne gi de disse ukene her i Norge. En liten pause fra livet i Estland, og en mulighet til å bare slappe av, leke og kose seg i gode trygge omgivelser. Her kan du lese mer om både leiren, bygging av barnehjem og om barna. Linken ville ikke virke, så dere får heller kopiere inn selv. http://gatebarna.no/ Vi storkoste oss med grilling først ute, så dessert inne siden regnet kom. Som underholdning til maten fikk vi se hele gjengen danse, Nora trippet ivrig ved siden av og prøvde så godt hun kunne å herme. Vi stappet i oss masse masse god mat, og når Nora sa nei til mer is skjønte vi at tiden var inne for å reise hjemover. Nå sover begge barna godt i sengene sine og jeg og Magnus nyter litt alenetid (på hver sin datamaskin). Har forresten skrudd sammen lekegrinden, og den ble kjempefin! Gleder meg til hun skal få prøve den i morgen. Her er bilder også, kanskje ikke så veldig spennende, men blir bedre når jeg får et barn og litt leker oppi:)


1 kommentar:

  1. Lekegrinda ble kjempefin! Kjøpte du eget teppe med, eller var det et du hadde fra før som passet oppi?

    SvarSlett