søndag 26. juli 2009

Familietur til teknisk museum

På veien opp

Dyp konsentrasjon

Et helt ekte fly!

Litt is må man ha

I meitai på mammas rygg. (Elendig bilde, men Magnus er ikke så glad i å ta bilder, så det ble med dette ene...)

Sliten jente på bussen hjem


Kjempekoselig dag sammen for oss alle 4. Mali sov mye av tiden, var bare litt våken og smilte til figuren som henger på vognen:) Nora var propell som vanlig, og det var vanskelig å sitte stille på trikken oppover. Vi fikk i oss litt mat i kafeèn før vi gikk en runde å tittet på noen av tingene der. Mye morsomt å se, og ikke minst prøve. Vi rakk ikke over alt før jentene var slitne og det var på tide å vende nesen hjemover igjen. Hadde vært morsomt med en tur dit igjen om noen mnd. Nora forstår mer for hver dag, og vil nok ha mer og mer interesse for og glede av å bli med på sånt fremover. Shopoholic mum klarte selvfølgelig å raske med seg noen ting fra butikken de hadde, og vi kom hjem med en liten rød dinosaur til dyresamlingen, svære byggeklosser og en envirosax bærepose som vi skal bruke til å frakte barnehagetøy frem og tilbake tenkte jeg:)

Bare et annet mønster på enn de vi kjøpte

3 kommentarer:

  1. Fine ting du kjøpte! Hehe, det var akkurat det samme med meg da jeg skulle ha bilde av at jeg ammet i bæresjalet. Erling tok og sa at jada, det ble fint. Jeg synes ikke det var fint i det hele tatt, men måtte jo bare bruke det ;) Jeg synes at du var fin på ditt bilde da :P

    SvarSlett
  2. Så koselig at du bærer Nora fortsatt!! Sikkert veldig stas for henne også - at det ikke bare er den lille babyen som blir båret plutselig.

    SvarSlett
  3. Ja det er kjempekoselig! Har igrunn følt mer for å bære Nora enn Mali, for Nora har ikke ro til å sitte på fanget for noe særlig kos, så utrolig kos å gå på tur med henne på ryggen.

    SvarSlett