tirsdag 28. juli 2009

Besøk hos Anneline

Ja i går var vi på besøk hos Anneline, jeg og Mona, og de små gullklumpene våre.

Kjempekoselig besøk, og tiden fløy avgårde som den alltid gjør når vi er sammen. Vi fikk hilst på nydelige storebror Oliver, spist en superdeilig pastasalat (som jeg venter på oppskriften på:) sett den facinerende annanasoppskjæreren hun hadde, og selvfølgelig kost oss sammen med Anneline og skjønne Felix.

Her er noen bilder av skjønningene våre. Felix født 25.april, Daniel 2.mai og Mali 19.mai

Daniel og Mali

Felix og Mali

Alle 3 nydelige <3




Så må jeg til slutt si at vi savnet Milian og Beate, og gleder oss til neste gang vi skal treffes:)

5 kommentarer:

  1. Nyydelige barna våre <3 Og Beate var savnet ja!!

    SvarSlett
  2. Fine ungene!!
    Skulle ønske jeg bodde litt nærmere sånn at jeg kunne fått treffe dere!

    SvarSlett
  3. Skjønne skjønne jentene, og vakreste barna <3
    Rart det der, at det er like koselig hver gang vi treffes og at tiden alltid går like fort :D
    Den oppskriften hadde jeg tenkt å sende på PM i går, men tiden fløy fra meg :P Prøver igjen ikveld:)

    Og er selvfølgelig heeelt enig i at Beate og M var dypt savnet, vi må få til å treffes alle fire når ferien er over!

    Elin: Vi har god plass her, så du får komme nedover en helg og hilse på:) Siv, Mona og Beate (Beline) er jenter det virkelig er verdt å bli kjent med!

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder! Den babygymmen så virkelig kjekk ut! Den vi har er bare beregnet på ett barn, så det begynner å bli veldig trangt der. Tror jeg må høre med Anneline hvor den er kjøpt. Det er jo litt koselig å kunne ligge under den samtidig!

    Vil forresten være med på et treff en gang jeg også. :-) Skal til Oslo i løpet av høsten og da hadde det vært veldig koselig å treffes!!

    SvarSlett
  5. Ja den babygymmen var virkelig veldig fin, Mali var helt konsentrert der hun lå, storkoste seg sammen med gutta:)

    Bare å gi beskjed når du kommer til Oslo så skal vi få til et treff, kan helt sikkert ha det her hos meg. Blir koselig å se deg igjen, og morsomt å se jentene dine "live" :)

    SvarSlett